לאיזה טיפולים הנך נזקק\ת?

צפייה בתוצאות

Loading ... Loading ...

מתיחת והצערת עור הפנים ללא ניתוח


במרפאות מנדרין מועסקים מיטב הרופאים המומחים להזרקות בישראל. בהתאמה אישית לצרכי כל מטופל\ת ניתן לחדש ולהצעיר את עור הפנים במגוון שיטות בטוחות ומתקדמות.

מזו-חוטים – מתיחת פנים ללא ניתוח:

מזו-חוטים זו שיטה חדשה מאושרת FDA אשר קיימת מספר שנים בארה”ב והגיעה בשנה האחרונה  גם לישראל. כאשר גם כאן כמו בארה"ב ברגע שאושרה על ידי משרד הבריאות החלה לתפוס מקום דומיננטי בתחום הרפואה האסתטית, משום שהיא מאפשרת למעשה מתיחת פנים ללא צלקות, עם תקופת החלמה קצרה במיוחד ובהרדמה מקומית בלבד.

אז איך זה עובד בעצם?
בשיטה זו מחדירים מזו-חוטים זעירים ומסיסים אל רקמת העור באזורים שבהם העור נפול, רפוי או מקומט כדוגמת קו לסת, עפעפיים, צידי הפה, מצח, צוואר וכדומה. לאחר החדרת המזו-חוטים מותחים אותם מעט ובעדינות בכיוון הדרוש, כך שהם נתפסים ברקמה וגורמים להרמה של העור ולטשטוש של הקמטים. בנוסף לכך החוטים הזעירים מעודדים ייצור קולגן, קיימים במספר צורות ומאפשרים מעבר למתיחת העור בכיוון הרצוי גם לייצר נפח היכן שצריך – לדוגמא בלחיים.

יתרונות השיטה
לשיטה יתרונות רבים בניהם שבטיפול אחד בלבד ללא הכנה מיוחדת, ניתן לטפל בכמה אזורים במקביל ולמתוח את העור לכיוונים שונים, על ידי שימוש במספר משתנה של חוטים (בין 2 ל-20). למעשה  ניתן ליצור מעין רשת גמישה המאפשרת לשלוט על מידת ההרמה של העור, כיוון המתיחה ופרמטרים אחרים שבסופו של דבר מבחינת תוצאות יוצרים מראה טבעי ו"נכון" יותר של הפנים.
בנוסף לכך אפילו העובדה שהטיפול מחזיק כשנתיים מהווה יתרון משמעותי שכן לדוגמא ברגע שעושים הליך כירורגי רגיל של מתיחת פנים בניתוח מעבר לתופעות הלוואי, הסיבוכים האפשריים, להחלמה הממושכת ולמחיר עלולים גם "להישאר" עם תוצאה לא רצויה לכל החיים. לאחר הטיפול במזוחוטים משך ההחלמה קצר משמעותית והוא מתאים גם למי שחוששים או אינם יכולים לעמוד בהרדמה כללית, משום שמדובר בהליך בו מבוצע אלחוש מקומי בלבד.

שיטות וטכנולוגיות נלוות ונוספות:
* מזותרפיה אסתטית לחידוש והצערת עור הפנים והדקולטה.

* בוטוקס למתיחת עור הפנים והעלמת קמטים.

* מילוי קמטים ועיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית.

לכל לקוח\ה מותאם טיפול אישי המתאים לצרכים ולמטרה שמנסים להשיג.

לקבלת מבצעים ולתיאום פגישת ייעוץ עם רופא התקשרו 1-700-70-70-18


אופטימל ביטוחים - מתי עשית בפעם האחרונה בדיקה של התיק הביטוחי שלך? אופטימל ניתוח תיקים